Bloguj i ty

Hledáme lidi, kteří vládnou perem a mají co říci. 

Jste to vy? Pak se k nám přidejte!

Jak začít?

Pošlete nám jeden váš vzorový příběh na email info@eblogeri.cz

Pokud vám odepíšemezaregistrujte se na našem blogu a obratem nás informujte, abychom vám zvedli práva na blogera.

Nastavte si osobní informace u vašeho  profilu (napište něco o sobě) a nastavte si přezdívku. Dále si nastavte fotografii/avatar k vašemu emailu zde. Bude se zobrazovat pod článkem a ve výpisu autorů, proto zvolte kvalitnější fotografii, či větší avatar. (návod, jak přidat Gravatar)

Jak vložit příběh?

eBlogeri.cz provozujeme na jednoduchém redakčním systému WordPress. Vložení článku je velmi snadné, stačí následovat tyto kroky:

  1. zvolte Vytvořit příspěvek
  2. zadejte nadpis, který by měl být krátký a poutavý
  3. do obsahu článku můžete začít psát váš příběh ( Dodržujte strukturu nadpisů podle hierarchie – H1 – název článku, H2, H3… )
  4. vyberte formát článků – příběh bude normální článek, nebo bude obsahovat video, galerie, audio
  5. vyberte vhodnou kategorii / rubriku
  6. zadejte vhodné štítky (např: Článek o Apple iPad by mohl mít štítky: Apple,iPad,recenze,specifikace. Štítky vždy oddělujete čárkou!!)
  7. vložte náhledový obrázek, který má minimální šířku 800 px  (obrázky k volnému použití naleznete zde)
  8. všechny obrázky, včetně náhledového je potřeba doplnit o Název, Titulek a Alternativní text (ukázka náhledového obrázku zde, ukázka obrázku v článku zde)
  9. příběh publikujte nebo naplánujte – nastavením budoucího data / času (Před prvním publikováním nastavte příběh jako koncept a napište nám o překontrolování)
  10. vyplňte SEO box pod příběhem – ukázka správného vyplnění zde (podrobný návod naleznete zde)

TIP: Doporučujeme maximálně využít potenciál webu:

Snímek obrazovky 2015-04-10 v 8.22.55

  • Normální článek – zobrazí náhledovou fotografii v úvodu článku (ukázka zde)
  • Video – nabídne pod článkem kolonku na link pro video (YoutTube, Vimeo, …), které nahradí náhledovou fotografii článku (ukázka zde)
  • Galerie – pod článkem můžete vložit galerii fotografií, která nahradí náhledovou fotografii článku (ukázka zde)
  • Audio – nabídne pod článkem kolonku na link pro audio, které nahradí náhledovou fotografii článku (ukázka zde). Audio hudbu můžete vkládat třeba z webu – https://soundcloud.com

Pokud potřebujete přidat k příběhu hodnoceni, pak využijte tuto jednoduchou funkci. Stačí zaškrtnou pole pod obsahem článku (Post Score). Zadáte název hodnoceni, vytvoříte hodnocené položky a ohodnotíte – to je vše (ukázka zde).

Hodnoceni

Co požadujeme?

  • originální obsah, nejlépe vaše osobní tvorba (texty by měly zaujmout čtenáře)
  • výbornou znalost češtiny (správná gramatika)
  • délka příběhu není omezena, minimálně však 1,5NS
  • maximální počet příběhů za měsíc je 12 (4 týdně)

Co nabízíme?

  • volnost psaní, web je všeobecně zaměřený, proto můžete psát, o čem chcete
  • možnost podílet se na novém projektu
  • získáte prostor pro váš blog
  • platbu za článek/příběh (viz. níže)

200 Kč za příběh!

Získejte 200 Kč za každý příběh, který získá během 30. dnů od zveřejnění 1000 unikátních čtenářů/zobrazení.

Platbu provádíme pouze na Skrill, nebo PayPal. Po napsaní 12. příběhů nám zašlete report článků i s emailem, kam máme peníze poslat.

Příběhy který nebude finančně ohodnoceny

  • které budou obsahovat reklamní texty, či externí odkazy
  • které nebudou formátovány správně (viz. Jak vložit příběh?)
  • které nebudou obsahovat správné SEO popisky (viz. Jak vložit příběh?)


REDAKCE: Přidejte se do naší soukromé skupiny na FB, ulehčíte tím komunikaci.

Jak získat 1000 unikátních čtenářů?

Pokud chcete jít čtenářům naproti, můžete váš příběh sdílet na vašem Facebooku, Google+ nebo Twitteru. Také se můžete přidat k našemu Facebooku, kde můžete sdílet Vaše články. Stačí LIKEnout náš nový Facebook a obratem nás kontaktovat. Pak Vám zvedneme práva na redaktor.

Pokud chcete dosáhnout na příplatek za počet unikátních čtenářů u vašeho příspěvku, stačí se přidat k početným skupinám na FB a tam se o příběhu zmínit.

Př.: Napíšu článek o hubnutí a najdu si na FB tematickou skupinu s velkým počtem členů. Zadal jsem „HUBNUTI“ a vyfiltroval skupiny. Nasel jsem jednu, co má 8.700 členů. Přidal jsem se do skupiny. Jakmile mě schválí, přidám link na můj článek o hubnutí + zajímavý popisek. 

Facebook

Facebook skupina „Fitness, hubnutí a jidelníčky“

Takto jsem zveřejnil ve skupině o hubnutí článek „Devadesáti denní dieta“ a výsledek reakcí předčil moje očekávání. Díky této zmínce v tématické skupině přišlo na článek 460 unikátních čtenářů za jeden den!

DŮLEŽITÉ nespamujte tyto skupiny!

REDAKCE: Informace o počtu přečtení článku naleznete pod iconkou grafu graf vedle článku v administraci (Unique Views)

Zdroje pro inspiraci:

Znáte zajímavý zdroj informací, pro začínající blogery? Podělte se o něj (info@eblogeri.cz)!