Cvičíme s Jill 7: 6 Week Six-Pack

6 Week Six-Pack
Cvičíme s Jill 7: 6 Week Six-Pack

Největší trápení pociťují ženy při formování břišních svalů. Nikdy bohužel nebudeme spokojené s tím, jak naše břicho vypadá, a proto pro nás Jill vytvořila tento program.

6 Week Six-Pack
Program na DVD

6 Week Six-Pack je program na 6 týdnů, po kterých byste měli mít na břiše své vysněné buchtičky. Ovšem úspěch není nikde zaručen. Workouty jsou účinné, dají vám pořádně zabrat a pokud nejste zběhlí ve cvičení, tak počítejte s tím, že se po cvičení probudíte druhý den s totálně bolavými břišními svaly. Záleží jen na vás zda programu budete věnovat celou dobu, tak jak je naplánovaný, nebo si ho čas od času zařadíte do tréninkového plánu.

Program obsahuje dost pozic, které jsou náročné a rozhodně je pro začátečníky lepší začít cvičit např. 30 Day Shred nebo Ripped in 30 a až po odcvičení jednoho z uvedených programů, se vrhnout na tento. Jinak se totiž může stát, že vás náročnost 6 Week Six-Pack odradí a vzdáte to dřív než doopravdy začnete. Věřím, že pokud byste si sami měli vytvořit cvičební plán na břišní partie, strávili byste celou dobu na zemi a dělali jen sed-lehy nebo sklapovačky. To by bohužel k vytvarování břicha nestačilo a stačit nikdy nebude.

6 Week Six-Pack
Ukázka cvičení

Level 1 je postaven na 3 částech: rozehřátí, trénink a protažení. Trvá celkem 36 minut a rozhodně se u něj nebudete nudit. je sice méně náročnější než level 2, ale není úplně nejjednodušší. Zapotíte se u něj, zadýcháte se a bude vás bolet každý sval. Pro cvičení budete potřebovat činku a podložku. Budete cvičit 2 série cviků. První série probíhá v pomalém tepmu, při druhé sérii si zažijete hotové peklo. Jill na vás bude zvedat hlas, křičet, ať přidáte na tempu a povzbuzovat tak, jak je u ní zvykem.

Level 2 je také postaven na 3 částích a trvá 35 minut. Stejně jako u levelu 1 se setkáte s různými těžkými cviky a jejich modifikacemi. Budete se modlit, ať už tento trénink máte za sebou. Tělo vám postupem času zesílí a budete trénink zvládat lépe a také budete rychlejší. Opět budete potřebovat podložku a činku a zase se cvičí 2 série cviků. Při druhé sérii je však tempo poněkud zběsilé.

6 Week Six-Pack
Ukázka cvičení

Tento program je na 6 týdnů, takže level 1 cvičte tři týdny a level 2 taky tři týdny. Pokud však po levelu 1 nebudete mít pocit, že následující level zvládnete, klidně si ho odcvičte o týden navíc. Záleží na vás jak si tento program zařadíte do tréninkového plánu.

 

Written By
More from HnK
Cvičíme s Jill 2: Ripped in 30
Cvičební program Ripped in 30 od Jillian Michaels se stal druhým nejvyhledávanějším...
Čtěte více
Leave a comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *